Unelmien liikuntapäivänä tehdään lupauksia Suomelle – olettehan mukana perjantaina 10.5.

7.5.2024

Unelmien liikuntapäivää vietetään jälleen perjantaina 10.5. jo yhdeksättä kertaa. Osallistua voi kuka tahansa, miten tahansa, missä tahansa. Unelmien liikuntapäivä on kaikenlaisen liikkumisen juhlapäivä – niin yksin kuin yhdessä.

Unelmien liikuntapäivänä meillä kaikilla on loistava tilaisuus järjestää liikkumisen mahdollisuuksia eri-ikäisille ihmisille esimerkiksi omalla työpaikalla, yhteistyössä paikallisten toimijoiden kanssa kunnan liikuntapaikoilla tai lähiluonnossa.

Tänä vuonna Unelmien liikuntapäivä on mukana mahdollistamassa toimintakykyistä Suomea. Unelmien liikuntapäivänä voittekin tehdä oivallisesti näkyväksi kaikkea sitä työtä, mitä teette toimintakykyisemmän Suomen puolesta.

Somessa kannattaa viestiä liikkumisen ilosta myös ilman lupauksia 10.5. aihetunnisteilla #unelmienliikuntapäivä, #LupausSuomelle / #LöftetillFinland. Muistakaa tägätä @moottoriliitto mukaan julkaisuihin!

Päivän tavoitteena on innostaa ihmisiä liikkumaan ja löytämään uusia tapoja liikkua. Jos perjantai 10.5. ei ole ajankohdaltaan sopiva, voi Unelmien liikuntapäivää viettää jonain muunakin päivänä pitämällä etkot tai jatkot – pääasia on, että liike lisääntyy!

Voit hyödyntää päivitettyjä #unelmienliikuntapäivä-somemateriaaleja

Unelmien liikuntapäivän somemateriaalit ovat ladattavissa ja hyödynnettävissä materiaalipankista. Materiaalit ovat saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Niihin on liitetty myös toimintakykykonseptin tunnus, ja ne mahdollistavat oman logon liittämisen valmiiseen kuvapohjaan. Ohjeet logon liittämisen löytyvät somemateriaalien yhteydestä.

Lataa Unelmien liikuntapäivän somemateriaalit käyttöösi tästä.

www.unelmienliikuntapaiva.fi -sivustolta löydät lisää tietoa ja tehdään yhdessä lajeistamme ja urheilustamme näkyvää!