Ilmoittautuminen on sitova ja laskutetaan ilmoittautumisen perusteella, mikäli tilalle ei saada toista kuljettajaa

Haluamme kuulla mitä leiriläiset toivovat ja mistä unelmoivat. Vastauksen voi tehdä pilke silmäkulmassa tai vakavamminkin vaikkapa leirin sisältötoiveista.

Mikäli osallistujalla ei ole lisenssivakuutusta tai omaa lisenssiin liitettyä tapaturmavakuutusta, vakuutetaan hänet moottoriliiton toimesta lisenssivakuutuksella tapahtuman ajaksi.

Saako leirillä otettuja kuvia ja videoita käyttää Jasikonis MX Academyn ja Moottoriliiton viestinnässä, kuten esimerkiksi www-sivuilla, sosiaalisen median palveluissa sekä leiriin liittyvissä Mediassa kuten Lehtiartikkeleissa ja Uutisissa tai muussa yhteydessä? Viestinnästä vastaavat henkilöt ja muut sitoutuvat julkaisemaan ja käyttämään ainoastaan asiallisiksi tulkitsemaansa urheilu-, liikunta- ja/tai harrastustoimintaa sisältävää kuvamateriaalia. Jos verkossa olevasta kuvamateriaalista on kysyttävää tai se halutaan poistaa, on otettava yhteys ensisijaisesti sivun ylläpitäjään, tietosuojavastaavaan tai Suomen Moottoriliittoon.