SNX järjestäjien kokous asetti tavoitteet jännittävälle Snowcross kaudelle 2025

10.9.2024

SNX-järjestäjäkokous pidettiin NG Hotel Afyonissa Turkissa MXGP-osakilpailun aikana, ja se toimi SNX:n tärkeimpien sidosryhmien keskeisenä tapaamisena. Tapaamista leimasivat dynaamiset keskustelut ja yhteistyö, joiden tarkoituksena oli valmistautua vieläkin näyttävämpään Snowcross kauteen 2025, joka pitää sisällään neljä osakilpailua.

Teksti ja kuvat: Infront Moto Racing

Painopiste kasvussa ja huippuosaamisessa

Infront Moto Racing operatiivinen johtaja Daniele Rizzi toivotti osallistujat tervetulleeksi kokoukseen. Hän korosti tiimityön ja jatkuvan kehittymisen merkitystä tapahtumien ja mestaruuskilpailujen laadun parantamiseksi joka vuosi. "Yhdessä tekeminen on välttämätöntä yhteisen tavoitteemme saavuttamiseksi järjestää parempia tapahtumia joka kausi ja varmistaa urheilun menestyminen." Hänen puheensa asettivat kokouksen äänensävyn ja korostivat yhteistä sitoutumista kasvuun ja huippuosaamiseen.

FIM:n johdosta Antonio Alia Portela yhtyi mielipiteeseen ja korosti kaikkien sidosryhmien yhteistyön tarvetta urheilun maailmanlaajuisen aseman nostamiseksi. Hän korosti, että vahvistamalla vahvoja kumppanuuksia ja yhdistämällä voimia SNX Snowcross -maailmanmestaruussarja voi tarjota maailmanluokan tapahtumia, jotka valloittavat yleisön ja parantavat urheilun kansainvälistä mainetta.

Kauden 2025 avainpelaajat

Turkin moottoripyöräliiton presidentti Ogün Baysan käytti tilaisuuden hyväkseen toivottaa kaikki tervetulleiksi Turkkiin, jonka on määrä olla keskeisessä roolissa tulevalla kaudella. Hän ilmaisi innostuksensa tulevaisuutta kohtaan ja huomautti, että Turkista on tulossa "vahva ja erinomainen SNX-kohde". Turkki isännöi kaudella 2025 MM-sarjan kahta osakilpailua. Baysanin visiossa hän toivoo Turkkista SNX-tapahtumien ensisijaista kohdetta, joka houkuttelee faneja ja osallistujia ympäri maailmaa. SNX:n perinteisemmät kilpailupaikat löytyvät Ruotsista, Norjasta ja Suomesta. Pohjoismaista saapuvat myös kaikki huippukilpailijat. Ruotsi ja Suomi isännöivät MM-Snowcrossin 2025 kauden ensimmäistä ja toista osakilpailua.

Promoottori kohottaa odotuksia kaudelle 2025

Kun kausi 2024 päättyi, oli seuraavan kauden odotukset jo korkealla. Horisontissa näkyi jo neljä osakilpailua ja uudenlaista yhteistyötä, innovaatiota ja huippuosaamista, joihin sidosryhmät ja fanit ovat sitoutuneet. Kaikki ovat valmiina ottamaan vastaan Snowcrossin MM-sarjan kauden 2025! Sitoutuminen kasvuun, laatuun ja maailmanlaajuiseen asemaan on vahvempi kuin koskaan, mikä luo pohjan unohtumattomalle kaudelle, joka nostaa urheilun ja lajin uusiin korkeuksiin.

Pysy kuulolla saadaksesi lisää päivityksiä, kun valmistaudumme uskomattomaan MM-snowcross kauteen 2025, joka on täynnä energisiä kilpailuja, poikkeuksellisia kykyjä ja unohtumattomia hetkiä!

Lisätietoja 2025 FIM Snowcross World Championship -kilpailuista saat seuraamalla WorldSnowcross.com-sivustoa ja MXGP:n sosiaalisen median kanavia, mukaan lukien virallinen SNX Instagram -sivu osoitteessa @snowcross_official

FIM SNX World Championship
Infront Moto Racing
FIM

Suomen osakilpailun järjestäjän infotilaisuus

Suomen Moottoriliiton puheenjohtaja Erkki Heikkinen oli Turkissa edustamassa Suomea ja suunnitelmat tulevalle kaudelle alkaa hahmottua. Tarkoituksena on järjestää Suomen osakilpailua koskien tiedotustilaisuus, jossa kerrotaan tarkemmin Suomen osakilpailun sisällöstä ja koko MM-sarjasta. Tilaisuus tullaan järjestämään teamsin välityksellä, jotta mahdollisimman moni pääsee osallistumaan tilaisuuteen. Tiedotamme tästä pian lisää.