A- ja B-toimitsijakoulutukset, syyskuu 2024

Moottoriliitto järjestää A- ja B-toimitsijakurssit etäjärjestelyin tiistaina 10.9.2024 (A-kurssi) ja torstaina 12.9.2024 (B-kurssi). Koulutukset pidetään Teams-yhteyden kautta.

Osallistujat saavat kurssimateriaalin etukäteen sähköpostitse toimitettuna. Tarkemmat tiedot eri kursseista, niiden sisällöistä sekä niille osallistumisesta löydät kurssikuvauksestamme. Kouluttajana toimii Miska Jokinen.

Huomioithan, että toimitsijalisenssiä tulee anoa erikseen koulutuksen suorittamisen jälkeen. Ennen toimitsijalisenssin myöntämistä SUEKin Puhtaasti paras ja Reilusti paras -verkkokoulutukset tulee olla suoritettuna. Lisätietoa ja toimitsijalisenssihakemuksen löydät täältä.

Lisätietoja koulutuksiin liittyen saa Moottoriliiton kerhotoiminnan kehittäjältä sähköpostitse (miska.jokinen@moottoriliitto.fi) tai puhelimitse (040 190 9475).

A-toimitsijakurssi, tiistai 10.9.2024

Koulutus alkaa kello 17:00 ja päättyy noin kello 21:00 mennessä.

B-toimitsijakurssi, keskiviikko 12.9.2024

Koulutus alkaa kello 17:00 ja päättyy noin kello 21:00 mennessä.

Kurssien hinnat

A-kurssi 35 euroa / hlö
B-kurssi 30 euroa / hlö

Kurssit laskutetaan jälkikäteen osallistujan moottorikerholta. Olethan tarvittaessa yhteydessä kerhoosi, jotta mahdollinen lasku ei tule heille yllätyksenä.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen koulutuksiin on avoinna maanantaihin 9.9.2024 kello 14:00 saakka. Voit ilmoittautua mukaan klikkaamalla tästä.