Enduro lajiryhmä tiedottaa: Enduron talvikauden 2025 kilpailut haettavissa

16.5.2024

Enduron lajiryhmä on avannut talvikauden 2025 kilpailujen haun. Kilpailut tulee anoa Motin kautta viimeistään sunnuntaina 9.6.2024 alla olevien ohjeiden mukaisesti.

Lisätietoa saa tarvittaessa enduron lajiryhmältä sähköpostitse (enduro@moottoriliitto.fi).

Miten anon kilpailua Motissa?

- Kilpailua järjestävän kerhon kerhokäyttäjä valitsee Motista kerhon tietojen alta kohdan Tapahtumat ja klikkaa oikeasta yläkulmasta löytyvää Lisää-painiketta.

- Kerhokäyttäjälle avautuu tapahtuman hallintanäkymä, jossa pääsee luomaan uuden kilpailutapahtuman Mottiin. Kalenterihakemusvaiheessa riittää, että täyttää pakolliset kentät, jotka on merkitty kentän oikeassa reunassa olevalla oranssilla palkilla.

- Hakemuksen tilaksi tulee kalenterianomuksessa valita Luonnos.

- Merkitse Tapahtuman kuvaus -kenttään tieto siitä, millaista kilpailua olette hakemassa (esim. kansallinen, SM-kilpailu). Samaan kenttään voi tarvittaessa merkitä myös vaihtoehtoisen päivämäärän kilpailun järjestämiseksi.

- Kun kaikki pakolliset tiedot on täytetty, kirjoita sivun alareunasta löytyvän Viestit ja tallettaminen -otsikon alle viesti sekä paina vihreää Talleta-painiketta.

- Tallentamisen jälkeen siirry Lajit ja luokat -välilehdelle ja valitse sivulla näkyvän Valitse urheilu -valikosta lajiksi Enduro.

- Hakemus on tämän jälkeen valmis ja näkyy enduron lajiryhmälle. Julkisesti kilpailukalenteri näkyy vasta Moottoriliiton johtoryhmän hyväksynnän jälkeen.