Ilmoittautuminen enduron EM-kilpailuihin Sipooseen 17.-18.8.2024

16.7.2024

Sipoossa elokuussa (la-su 17.-18.8.2024) järjestettävät Enduron EM-kisat lähestyvät ja tässä tietopaketti kisoihin liittyen. EM-kilpailussa ajetaan Youth, J1, J2, E1, E2, E3, Senior ja Woman -luokissa.

Sähköinen ilmoittautuminen EM-luokkiin tapahtuu Enduro European Championships -verkkosivuilla.
Ilmoittauduthan hyvissä ajoin, mutta kuitenkin viimeistään lauantaina 27.7.2024.

Kilpailun lisämääräys (SR, Supplementary Regulations) löytyy FIM Europen kilpailukalenterista ko. kisan kohdalta (kilpailunumero IMN 420/03) sekä alla olevasta tiedostosta. Lisämääräyksestä löytyvät mm. tiliyhteystiedot osallistumismaksua varten.

Huom! SM- ja Suomen Cup -luokkiin ilmoittautuminen tapahtuu normaalisti Motin kautta viimeistään lauantaina 10.8.2024!

Kilpailijalla tulee olla soveltuvan Moottoriliiton kilpailijalisenssin lisäksi FIM Europen EM-lisenssi. Pyydäthän EM-lisenssiohjeistuksen sähköpostitse Moottoriliiton toimistolta (office@moottoriliitto.fi).

Ohjeistuksen mukaiset velvoitteet tulee olla hoidettuina viimeistään perjantaina 2.8.2024.