Kansainvälisten kilpailujen ilmoittautumiset, KV-lisenssit ja starttiluvat kesäkuussa 2024

12.6.2024

Kaikki kuljettajat, jotka ovat menossa kilpailemaan ulkomaille kesäkuussa, laitattehan entry-lomakkeet ja tarvittavat KV-lisenssitiedustelut kesäkuun aikana toimiston sähköpostiin office@moottoriliitto.fi ja kopiona maria.valimaki@moottoriliitto.fi

Tarkistathan KV-kilpailun lisämääräyksestä ilmoittautumistavan, monessa kilpailussa on käytössä sähköinen ilmoittautuminen, jolloin ilmoittautuminen tapahtuu verkossa.

Olethan ajoissa liikenteessä, mikäli ilmoittautumiset menevät Moottoriliiton kautta. Kaikki liiton kautta ilmoitettavat ilmoittautumiset ja tarvittavat starttiluvat käsitellään kesäkuussa kootusti toimiston yleisen mailiosoitteen kautta Välimäen kesäloman aikana.

Mikäli tarvitset lisätietoja, saat parhaiten yhteyden kesäkuussa toimiston yhteystiedoin arkisin:

Puhelin: 0207 789 960
Sähköpostiosoitteet: office@moottoriliitto.fi

Jäsenpalveluaika / Office Hours
10.00–15.00

Täältä voit lukea lisää kansainvälisiin kisoihin ilmoittautumisesta!