Kilpailuiden hakeminen vuoden 2025 kilpailukalenteriin on avattu - tee hakemus Motissa!

1.8.2024

Kilpailuiden hakeminen vuoden 2025 kilpailukalenteriin on avattu!

Kilpailun järjestäjäkerhot voivat 1.8.2024 alkaen anoa kilpailua/kilpailuita järjestettäväksi vuodelle 2025. Kilpailukalehterianomus tehdään Moottoriliiton Motti-palvelun kautta. Anomuksen tekijällä tulee olla kilpailun järjestävän kerhon kerhokäyttäjän oikeudet, jotka löytyvät esimerkiksi kerhon jäsentietoja hallinnoivalta henkilöltä. Tarkemmat ohjeet anomuksen tekemiseen löydät alta ja voit lisäksi katsoa ohjevideomme anomuksen tekemisestä.

Anomus tulee tehdä Mottiin viimeistään 22.9.2024 mennessä. Huomoittehan, että vain Mottiin tehdyt hakemukset voidaan ottaa huomioon kilpailukalenteria rakentaessa. Lisäksi pyydämme huomioimaan, että enduron talvikauden kilpailukalenteri on jo vahvistettu aiemmin kesällä.

Hakuajan päättymisen jälkeen Moottoriliiton lajiryhmät valmistelevat kalenteriesityksen Moottoriliiton johtoryhmän vahvistettavaksi. Tavoitteemme on julkaista kaikkien lajien kilpailukalenterit vuodelle 2025 viimeistään marraskuun puoliväliin mennessä.

Lisätietoja ja apua kilpailukalenterianomukseen sekä puuttuviin Motin käyttöoikeuksiin liittyen saa Moottoriliiton kerhotoiminnan kehittäjältä, Miska Jokiselta, sähköpostitse (miska.jokinen@moottoriliitto.fi) tai puhelimitse (040 190 9475).

Näin teet kilpailukalenterianomuksen Motissa

1. Kirjaudu sisään Mottiin sellaisella tunnuksella, jolla on kilpailun järjestäjäkerhon kerhokäyttäjäoikeudet.

2. Valitse vasemmassa reunassa olevasta valikosta kerhokäyttäjänäkymä, jonka nimi muodostuu jäsenkerhon lyhenteestä.

3. Valitse kerhokäyttäjänäkymästä kohta Tapahtumat. Tämän jälkeen klikkaa sivun oikeasta yläkulmasta löytyvää Lisää-painiketta, jotta pääset tapahtuman hallintanäkymään.

4. Valitse hakemuksen tilaksi Luonnos, jolloin pakollisia täytettäviä kenttiä on vähemmän. Tunnistat pakolliset kentät sen oikeassa reunassa olevasta keltaisesta palkista.

5. Kirjoita lopuksi sivun alareunassa olevaan Viestit ja tallettaminen -osion kenttään lyhyt viesti (esimerkiksi kilpailukalenterianomus), jotta vasemmassa alakulmassa olevat painikkeet aktivoituvat.

6. Klikkaa Tallenna-painiketta, jotta hakemus tallentuu Mottiin.

7. Lisää vielä lopuksi sivun ylälaidasta löytyvän Lajit ja luokat -välilehden Valitse urheilu -valikon kautta laji, jonka kilpailusta on kyse, jotta kilpailunne näkyy oikealle lajiryhmälle.