Kilpailuiden ilmoittaminen vuoden 2025 kilpailukalenteriin alkaa elokuussa!

16.7.2024

Kilpailuiden ilmoittaminen Moottoriliiton vuoden 2025 kilpailukalenteriin käynnistyy elokuussa!

Tulevana vuonna 2025 järjestettävät kilpailut ilmoitetaan viime vuoden tapaan Motti-palvelun kautta. Julkaisemme elokuussa tarkemmat ohjeet kilpailun ilmoittamista varten. Kilpailut tulee ilmoittaa Mottiin viimeistään 22.9.2024, jotta lajiryhmät pääsevät hyvissä ajoin työstämään omalta osaltaan kilpailukalenteria. Tavoitteenamme on saada vuoden 2025 vahvistetut kilpailukalenterit julkaistuiksi Motissa viimeistään marraskuun puoliväliin mennessä.

Huomioittehan, että enduron talvikauden kilpailut on jo vahvistettu kilpailukalenteriin.

Lisätietoja kilpailukalenteriin ja Mottiin liittyviin asioihin saa Moottoriliiton kerhotoiminnan kehittäjältä, Miska Jokiselta, alla olevien yhteystietojen kautta.