Liity mukaan FIM Family Live Mosaic -kuvakollaasiin ja ole osa 120-vuotista moottoripyöräilyn historiaa!

28.5.2024

Juhlitaan yhdessä perintöä ja intohimoa lajejamme kohtaan!

FIM-Family Live Mosaic -kuvakollaasi kerää yhteen 120 vuotta moottoripyöräilyn huippuosaamista! Kutsumme kaikki FIM-Family jäsenet osallistumaan reaaliaikaiseen kuvakollaasiin, johon kerätään toimitsijat, jotka ovat olleet mukana rakentamassa tätä pitkää historiaa.

FIM-Family on organisaatiomme selkäranka, jolla on ratkaiseva rooli kaikkien FIM-tapahtumien onnistumisessa. Yli sadan vuoden ajan jäsenemme ovat panostaneet asiantuntemuksellaan ja intohimollaan muovaten moottoripyöräilyn uskomatonta perintöä. Nyt sinulla on mahdollisuus osallistua juhlaan ja olla osa tätä historiallista virstanpylvästä.

Sinä olet osa tätä perintöä. Lataa kuvasi ja terveisesi FIM Family Live Mosaic -alustalle ja anna kasvot maailmanlaajuiselle FIM-Familylle!

Lataamalla kuvasi Live Mosaic-kuvakollaasiin, sinusta tulee tärkeä osa juhlallisuuksia. Tämä kuvakollaasi, joka esittelee maailmanlaajuisen yhteisömme moninaiset kasvot, symboloi yhtenäisyyttä ja jaettua rakkautta moottoripyöriä kohtaan, joka yhdistää meidät.

Lopullinen FIM-Family kuvakollaasi paljastetaan FIM:n päämajan vihkiäisissä syksyllä 2024.

Olet tärkeä osa tätä historiaa, lataa kuvasi TÄÄLLÄ!

Voit myös ladata tämän kuvan ja jakaa sitä omissa kanavissasi. #FIMfamily