Moottoriliiton Ja Pohjola Vakuutuksen liikennevakuutuslaki webinaari avasi nykytilannetta kuulijoille

30.5.2024

Moottoriliitto on tehnyt pitkäjänteistä työtä ja edunvalvontaa liikennevakuutuslain ympärillä vuosia. Nyt kun päivitetty liikennevakuutuslaki on astumassa voimaan, oli ajankohtaista koota ihmiset kuulemaan muutoksista liikennevakuuttamisessa ja kuulemaan viimeisimmät kuulumiset lajiliitolta ja kumppanuusvakuutusyhtiöltä Pohjola Vakuutukselta.

Moottoriliitto järjesti eilen keskiviikkona 29.5.2024 webinaarin koskien uudistunutta liikennevakuutuslakia. Linjoilla oli parhaimmillaan yli 300 ihmistä. Moottoriliitto oli pyytänyt kysymyksiä ennakkoon yleisöltä ja niihin pyrittiin vastaamaan kattavasti nykytiedon perusteella.

Webinaarin avasi Moottoriliiton pääsihteeri Ville Salonen kertoen liikennevakuutuslain päivityksen taustoista ja avasi nykytilannetta.

Pohjola Vakuutuksen asiantuntijoista paikalla olivat Kalle Tikkanen henkilövakuuttamisen puolelta, Marjut Venäläinen ajoneuvovakuuttamisen asiantuntijana, sekä juristi Vesa Apukka Pohjola Vakuutuksen lakipuolelta.

Infotilaisuus antoi toivottavasti realistisen kuvan nykytilanteesta tämänhetkisen tiedon valossa ja toivommekin, että olette rohkeasti yhteydessä, jos jokin asia jäi epäselväksi.

Kysymykset toivomme suoraan lomakkeella, jotta voimme vastata kootusti kysymyksiinne. Samalla lomakkeella voit jättää yhteystietosi, niin Pohjola Vakuutus on sinuun yhteydessä vakuutustuotteisiin liittyen.

Lomake löytyy täältä: LINKKI

Tallenne webinaarista löytyy Moottoriliiton YouTubesta! @Moottoriliitto

Moottoriliiton liikennevakuutus UKK-palstalle voit edelleen laittaa kysymyksiä, vastaamme ja julkaisemme usein kysytyt kysymykset kootusti siellä. Moottoriliiton UKK-Palsta

Järjestämme uuden webinaarin, kun saamme enemmän tietoa ja vastauksia vielä avoimiin kysymyksiin. Työ liikennevakuutuslain parissa jatkuu edelleen ja selvitämme hintojen muutosta päivitetyn lain astuessa voimaan.

Kiitos kaikille osanottajalle ja toivotetaan kaikille moottoriurheilun täyteistä ja turvallista kesää!