Moottoriliiton johtoryhmä kokoontui 10.9.2024

13.9.2024

Johtoryhmän tehtävänä on valvoa ja konsultoida operatiivista toimintaa yhdessä pääsihteerin kanssa, hallituksen tekemien strategisten linjausten mukaisesti.

Moottoriliiton johtoryhmä kokoontui käymään läpi pääsihteerin tilanneraportin. Kauden 2025 lisenssien valmistelutyö on aloitettu hyvissä ajoin. Valmistelutyöhön on vaikuttanut muuttunut liikennevakuutuslaki ja kaikki vaihtoehdot on tässä kohtaa hyvä tutkia tarkkaan.

Johtoryhmä kävi läpi työryhmien raportit ja vallitseva tilanne on hyvä. Työryhmien puheenjohtajat lähettävät lyhyet raportit johtoryhmän kokouksiin raportoidakseen kuinka asiat etenevät eri työryhmissä.

Kumppanuusyhteistyön haku on päättynyt 11.9. ja kiinnostuneita tahoja oli yhteensä kahdeksan. Seuraavaksi kumppanuustyöryhmä käy hakemukset läpi ja päättää ketkä pyydetään jatkoon ja haastatteluun lähiviikkoina.

Erkki Heikkinen avasi johtoryhmälle strategiatyön seuraavat askeleet. Strategiatyöryhmä on pitänyt ensimmäisen kokouksensa projektiin liittyen ja tällä hetkellä on tavoitteena löytää hankkeelle hyvä vetäjä. Suunnitelmissa on järjestää strategiatilaisuus tammikuussa 2025 lajiryhmäristeilyn sijaan.

Moottoriliiton palkintojen jakojuhlan valmisteluista keskusteltiin ja juhlan valmistelut etenevät hyvää vauhtia. Moottoriliiton palkintojen jakojuhlaa vietetään Tampereella hotelli Rosendahlissa 23.11.2024.

Moottoriliiton johtoryhmän seuraavat kokoukset järjestetään 26.9.2024 ja 28.11.2024.