Moottoriliiton lajipäivä 24.10.2024

4.10.2024

Moottoriliiton lajipäivä 2024 järjestetään etätilaisuutena teams-sovelluksen avulla torstaina 24.10.2024. Tule kuulemaan Moottoriliiton yleiset kuulumiset linjoille. Mielenkiintoiset aiheet ja ajankohtaiset uutiset käydään läpi kaikille suunnatussa ohjelmassa.

Puhujina ovat pääsihteeri Salosen ja puheenjohtaja Heikkisen lisäksi koko Moottoriliiton henkilökunta.

Aika: Torstai 24.10.2024 klo. 17.00–19.00

Aiheet:

Strategiatyö

Katsaus kerho- ja kilpailutoimintaan ja sen kehittämistyöhön.

Moottoriliiton viestintä. Brändi- ja kotisivu-uudistus. Uudet tavat näkyä ja kuulua.

Moottoriliiton valmennusohjelma ja moottoriurheilijan -polku

Kansainvälinen kilpaileminen ja käytännön asiat

Liikennevakuutuslaki

Pääset osallistumaan verkkotilaisuuteen TÄSTÄ. Emme tarvitse ennakkoilmoittautumisia.

Voit lähettää kysymyksiä tai ehdotuksia aiheista, joihin toivotte vastauksia ennakkoon sähköpostitse office@moottoriliitto.fi

Lajikohtaiset lajipäivät järjestetään tänä vuonna lajiryhmien toimesta.

Olette lämpimästi tervetulleet linjoille kuulemaan Moottoriliiton viimeisimmät kuulumiset ja tulevaisuuden suunnitelmat!