Motti ja tulosarkisto uudistuksia! Uusi kenttä yleisöinfoille

19.6.2024

Motti toimii Moottoriliiton jäsenpalvelujärjestelmänä ja toimii kilpailutoimintaa helpottavana työkaluna kilpailunjärjestäjille. Palvelua kehitetään koko ajan ja sen rinnalla toimii tulosarkisto, joka poimii kilpailukohtaiset tiedot suodatettuun muotoon ja helposti löydettäväksi.

Me kaikki toivomme lisää yleisöä kisoihin ja tästä ajatus uuden yleisöinfokentän luomiselle syntyi. Motin kilpailutiedot on enemmän suunnattu järjestäjän, kilpailijan ja Moottoriliiton väliseen kommunikointiin, kun taas tulosarkiston hyvinä ominaisuuksina voidaan pitää sitä, että se kokoaa oleellisen tiedon nopeasti näkyville. Sarjataulukot, tulokset ja myös menneiden kisojen tulokset löytyy tulosarkistosta.

Tulosarkiston karttapalvelu on hieno ominaisuus, jota kannattaa hyödyntää. Kilpailun järjestäjän tulee vain syöttää radan koordinaatit Mottiin, jotta tulosarkisto voi hakea tiedon karttapalveluunsa. Karttapalvelusta löytyy jo kattavasti trialin ja motocrossin suorituspaikat.

Uusi yleisöinfokenttä löytyy nyt Motista, johon on hyvä lisätä aikataulutietoja ja muuta katsojille suunnattua tietoa. Mistä mahdollisesti hankitaan liput tapahtumaan, voitte kertoa radan palveluista tai jos tapahtumassa on muuta oheisohjelmaa tai esiintyjiä. Kenttä on hyvä paikka kertoa tiivistetysti mitä katsojalle halutaan kertoa tapahtumasta. Jatkossa tämä yleisölle suunnattu tieto voidaan syöttää suoraan Mottiin kilpailua ilmoittaessa ja tämä sama tieto näkyy myös tulosarkiston puolella.

Tulosarkiston kalenterissa kaikki kauden kisat ja tiedot listattuna. Voit suodattaa näkymiä lajin mukaan, katsoa sarjataulukkoja ja menneiden kisojen tulokset ja paljon muuta.

Tulosarkisto ja Mottia kehitetään koko ajan ja mitä tarkemmat tiedot saamme kilpailustanne järjestelmiin, niin sitä paremmin myös yleisö löytää paikalle.

Moottoriliitto.fi verkkosivua on alettu uudistaa ja rakentaa täysin uudelle rungolle. Pyrimme modernisoimaan, tehostamaan ja tiivistämään sisältöjämme helposti luettavaan ja selkeämpään sivustopohjaan.

Verkkosivu-uudistus ja visuaalisen ilmeen päivitys ovat olleet tekeillä tässä taustalla pitkin vuotta ja suunnitelmissamme on, että uudet kotisivu ja uusi visuaalinen ilme saadaan julkaistua loppuvuodesta.