Ohjeistus kerhoille Porin SML AMOQ SM-Motocross kerhojoukkuekisan ilmoittautumista varten

9.9.2024

Motocrossin joukkuekilpailu järjestetään Porissa 21.9.2024-22.9.2024. Kilpailun ilmoittautuminen päättyy huomenna tiistaina 10.9.2024. Ilmoittautumisajan päättymisen lähestyessä toimistolle on tullut useampia kyselyitä ilmoittautumisiin liittyen, joten lähetämme tässä viestissä tiivistetysti ohjeet kaikille kerhoille.

1) Joukkueen luominen Mottiin
Kerhon kerhokäyttäjän tulee ensin luoda osallistuva joukkue Mottiin. Joukkueen luominen onnistuu kerhokäyttäjän työkalujen kautta Joukkueet-kohdassa. Joukkueet-sivulla annetaan ensin joukkueelle nimi (kerhon lyhenne ja joukkueen numero) sekä valitaan lajiksi Motocross.

Joukkue ilmestyy yläpuolella olevalle riville. Oikeassa reunassa olevassa Toiminnot-sarakkeessa olevaa kynäkuvaketta klikkaamalla pääsee määrittelemään joukkueenjohtajan ja joukkueen jäsenet. Muistathan tallentaa tiedot lopuksi!

2) Joukkueen ilmoittaminen kilpailuun
Kerhokäyttäjän nimeämä joukkueenjohtaja tekee varsinaisen joukkueen ilmoittautumisen Motissa. Ilmoittautumisen yhteydessä joukkueenjohtaja täydentää omat tietonsa sekä vahvistaa joukkueen kilpailijat.

Laajemman ohjeistuksen ilmoittautumiseen löydätte tämän linkin kautta. Ohjeistus löytyy myös kilpailun tiedoista Motista Liitteet-osiosta.

Mikäli ilmoittautumisessa tulee kysyttävää, olettehan ensisijaisesti yhteydessä kilpailun järjestäjään, kiitos!