Suomalaisille loistavaa menestystä FIM Europe Watercross European Cupissa Norjassa

17.7.2024

Kuva: Jani Tryyki

Suomalaiset omat menestyneet erinomaisesti Norjassa Bardufossissa järjestetyssä Fim Europe Watercross European Cup -kilpailussa. Suomesta kilpailuun edustamaan lähti kaikkiaan kolme kilpailijaa ja kaikki suomalaiset selvittivät hienosti tiensä Watercross Open-luokan finaaliin.

Finaalissa ajetun tiukan kilpailun jälkeen Jani Tryyki saavutti hienosti hopeaa, Juha Jolma pronssia ja Ossi Kiviniemi sijoittui neljänneksi.

”Hieno kilpailu hienoissa maisemissa ja erityisesti rata oli tekninen ja hauska ajaa” kommentoi Jani Tryyki. ”Toki aina jotain pientä viilattavaa löytyy, mutta kokonaisuudessaan kilpailu oli järjestelyiltään ja tunnelmaltaan erittäin onnistunut ja hyvä kokemus!”

Suomalaiset näyttivät kilpailussa, että maamme taso watercrossissa on huippuluokkaa ja Suomen Moottoriliitto ry onnittelee kaikki kilpailijoita loistavasta menestyksestä!

Suomen Moottoriliitto ry